Monday, November 25, 2013

rindu serindunya.


Hai assalamualaikum kengkawan sumeee hihi.Lamanya tak menjenguk blog ni haa ish rindu rindu :3 sekarang ni school holidayyyy tapi boring ler jugak :/.Don't know whyy.

I miss school.Yep.Tapi nanti bila sekolah dah bukak baru tergagai nak cuti balik hahaha em lumrah.Meh la nak setory sikit hari hari terakhir kat sekolah sesi 2013 thoww haha.Hari hari terakhir went sooo fine tapi sedih la jugak sebab nak tinggalkan sesi petang ahaha.Lepasni kena jadi junior balik la en ._. Lepas ni kena bangun awal pagi la pulak.Kelas tingkat tiga peh hem tak sukanya -..- .And then kena menghadap kertas kertas PBS yang lagi belambak lah gamaknya.PBSMR lagi.Tapi takpa,don't worry!Tahun depan tahun last nak hadap kertas tu yey! *baling semua kertas PBS*.

And I miss 2 Bijak verryyyy damn much.Rindu nak sembang dengan bebudak lelaki kat belakang,nak suruh Phakdee jadi photographer aku hahaha,nak sembang dengan Sir Marphy.And mostly,nak dengar Puan Cheong berleter :') ohmai rindu gilaa Puan Cheong em tahun depan dia takdak dah :'( nak pencen and honeymoon katenye hihi sorry Puan Cheong :B

And as usual,hari hari terakhir ni kan,mula la nak mencatat kenangan hihi.Nak tangkap gambar,nak peluk peluk,nak buat luahan hati and so on.Main tepung bagai haha dah lah aku pakai tudung hitam and seluar slack -.- memang terserlah lah aku main aish aish.

And time cuti ni la,mula nak jumpa kengkawan lama semua haha.Yesterday aku keluar dengan Faris and Haziq.Asalnya ajak ramai,tapi semua pakat tak boleh.Lastly aku sorang ja perempuan -.- mula mula tu risau la jugak tapi herh depa macam bodyguard aku jaa hahaha tapi depa duk buli aku -__- . Keja suruh belanja ceit.Pastu persendakan aku pulak tu.Kuangsamm.And then jumpa Hadif with his buah hati hew hew.Alang tu kami ajak lepak sekali.Lepak punya lepak,cerita macam macam.Cerita pasal zaman muda muda dulu pulak tu haha renggah gelak kat Hamidah hihi.Btw,tak puas lepak maqen :( kalau ada semua must be more fun tsktsk.

Apa apa pun,I miss everybody.Semua daripada aku tadika sampai lah sekarang aku berada,SMKJ.I miss all of you :') pehh buat touching hahahahaha.Here some picturee :) 


we've been friend since standard 1.thanks for being my friend bro haha.

rindu nak sembang gila dengan Aliaa :'(

:3

ayu hahaha.

gila bersama oyeah *hips*

And lastly...


from left:Jiah,Aliaa,me,Cha :*

Surely miss three of them.A lot.Bertimba timba,berguni guni,berlori lori em :'( Cha,Aliaa and Jiah.Tak sabar nak jumpa hampa 30 Dec ni em em rindunyaaa :')

Till then.Assalamualaikum xx






No comments:

Post a Comment