Friday, May 17, 2013

Hermm

i taw i tak comel so stop judging.awak pun tk comel sgt.

Assalamualaikum.Hai readers/bloggers.Sihat?Alhamdulillah saya di sini sihat sejahtera di samping keluarga dan rakan rakan.Saya di sini sedang menghadapi exam mid year.Alhamdulillah setakat ini saya dapat menjawab soalan soalan yang telah diberi.Ahh what do i talkin' bout.

K.U know what,bila dah jadi mcm ni mesti jadi tk tentu arah.Jadi apa?In love.In love with somebody that you shouldn't fall with.Apa mksud aku?Well aku dahTERsuka dengan orang yang tak sepatutnya!!!ahahahaha fool ME.Bila dah suka dengan orang yang tak sepatutnya,hati ini sentiasa ditoreh,dikelar,dilapah oleh perasaan yang tak sepatutnya.Cemburu.Ya cemburu.Cemburu dendam dan macam macam.Ahahahaha ya Allah mintak simpang,jangan la jadi macam tu.

Apa yang boleh i katakan,moga dia bahagia di samping orang yang dia sayang,moga dia sentiasa dengan senyuman dia that makes me melt everday,moga dia...tak akan dilukai.Ahahaha tu pun dah enough untuk aku ahaha.Dah cukup happykan aku,i guess.

I'll make sure he won't know my feelings towards him.Haha naya ja taw kalau dia tahu yang aku ni ada perasaan tah apa apa dekat dia.Em.K.I think that's all.Haha.Em.Bye assalamualaikum.xx buih :')
                                                                                                                                                 

No comments:

Post a Comment