Thursday, July 25, 2013

Identity.



*tiada kena mengena dengan entry lalalala

Hai and assalamualaikum readers.Apa habaqqqq?Sihat dak?Well i'm here sihat sihat je :)

So what do i'm trying to say?Nak cerita kat hampa,the not so awe-some story la.Cuma pasal,identiti aku.Diri aku.Personality aku.Perangai aku.Ehehehe taktaw pasaipa tetiba terlintas nak update cenggini hmm.

Well,bagi orang yang kenal aku,eh nop bukan kenal,bagi orang yang RAPAT dengan aku memang cukup kenal en perangai aku aceno.i'm sensitive person.Aku sensitive  walaupun benda tu tak la besar tara mana sangat -.- aku mudah terasa,aku mudah nak marah/melenting/merajuk.Aku kuat jealous/dengki.Seeeeee how annoying nya perangai aku ahahaha.

Apa motif aku nak tulis macam ni?Hm okay.Aku nak minta maaf kepada orang yang terpaksa hadapi perangai aku ni.Perangai aku yang,sensitive ni.Dak,bukan nak meraih simpati.Dak cuma nak semua orang taw perangai aku dulu sebelum nak kawan dengan aku,then kalau depa dah fikir masak2 baru kawan dengan aku :D aku takmaw,nanti bila hampa tak kenai aku,hampa kawan dengan aku then hampa taw perangai aku macam mana,hampa tinggal aku,hampa meluat aku hampa takmaw kawan dengan aku :(

Aku tak perfect.Well semua orang dalam dunia ni tak perfect.Arghh sudah lah.Bye assalamualaikum.

xx

No comments:

Post a Comment