Friday, July 12, 2013

The whatt?


Assalamualaikum and hai dear readers.Sihat?Alhamdulillah aku kat sini sihat ja.Now 1.43 in the morningg.And i'm still not sleeping.Entah kenapa hari ni mata segar bugar semacam.Maybe sebab buat ice blended coffe for iftar tadi kot ehihihi.

So so so how your puasa ketiga?Syipak punya puasa okay jee :) alhamdulillah boleh berpuasa macam biasa.And harini dah masuk 4 Ramadhan lol haha i think i should sleep right now for sahur satgi -..- tapi takpa la blogging dulu ya.

Apa mimpi tetiba nak blogging?Well tadi aku post some 2011's picture kat twitter.Rindu kot tahun 2011 hikhik.Well kepada semua yang pernah baca blog aku pada tahun 2011,mesti ingat en gambar tak matured semua tu?Ehehe malu lahhhh.Okay back to our story.And suddenly Haziq (my friend from standard 1 until now) tweet said "Syipak dari dulu sampai sekarang tak berubah".Kehkehkeh ya ka?Entah lah ada yang kata aku berubah -,-

Well apa yang aku cuba katakan ini,untuk ke seratus lima puluh jutanya (ceih bohong ja) aku rindu 2011.Like seriously demnly miss that year :(kalau boleh nak bina time machine,pi tahun 2011 and then takmaw pi tahun mana mana dah.Haish pedia la aku ni cakap camtu tak baik tak baik astaghfirrullahal'azim.Aku rindu Faris hahaha.Rindu Atika,Fiqah,Nisa,Nana,Syalis,Pejan,Amri,Afiq,Siddiq and ramai lagi lah woi!Woi woi aku rindu hampa woi!!! *jerit* Haziq tak rindu aaa tetiap hari nampak muka dia ja kat sekolah ekekeke.Rahimi jugaaaa haha.

And aku pun nak kurus macam 2011 :( kuruskah aku dulu?Well better than now laaa -,- Hem nanak semua tu :( aku sanggup ambik UPSR lain :( Waaaaaaa rindu :( 

Hm tak pa lah.Daripada aku merepek dengan lebih lanjut,baik wa cauuu dulu ye.Bye,assalamualaikum,mornight and jangan lupa niat taw! :)

xx

                                                                                                                  



No comments:

Post a Comment